Proces składania i realizacji zamówień


Przed złożeniem zamówienia zarejestruj się na stronie www.par.com.pl Jedynymi odbiorcami naszych produktów i usług, do których kierujemy naszą ofertę są agencje reklamowe oraz firmy kupujące nasze produkty do dalszej odsprzedaży, dlatego też każda rejestracja podlega autoryzacji i nie jest możliwe założenie konta dla firm innych niż wymienione wcześniej. Informacje o aktywacji konta otrzymasz w mailu potwierdzającym.
Złóż zamówienie w podobny sposób jak w innych serwisach transakcyjnych - wybierz produkt, włóż do koszyka, określ miejsce i sposób dostawy (sposób płatności ustawiany jest automatycznie w zależności od warunków współpracy) Po złożonym zamówieniu otrzymasz jego potwierdzenie na adres z jakiego dokonano rejestracji (cała przyszła korespondencja dotycząca złożonego zamówienia odbywa się wyłącznie na ten adres e-mail) Istnieje możliwość założenia dowolnej liczby kont do jednego kontrahenta - muszą się jedynie różnić adresem e-mail
Tak złożone zamówienie trafia do naszego wewnętrznego systemu ERP i oczekuje około 15 minut na realizację (jest to czas na ewentualne poprawki zamówienia, zmianę ceny jednostkowej ustalonej z handlowcem a nie uwzględnionej na stronie, zmianę sposobu lub adresu dostawy lub anulowanie zamówienia.) UWAGA: po tym czasie jakiekolwiek zmiany nie są możliwe, gdyż zamówienie przechodzi w proces jego realizacji o czym poniżej.
Jeżeli zamówienie zostało złożone na produkty bez nadruku, a kontrahent posiada kredyt handlowy (płatność przelewem) i wartość zamówienia mieści się w przyznanym limicie kredytowym to po czasie buforowym o którym wyżej zamówienie trafia do systemu magazynowego WMS. Informacja taka zapisywana jest w historii zamówienia w panelu użytkownika (jako kompletacja towaru).
Zamówienie, które trafia do systemu WMS otrzymuje swój unikalny numer i jest kolejkowane do zebrania towarów z półek (całość oparta jest na czytnikach kodów kreskowych) i nie jest w żaden sposób powiązana z nazwą Kontrahenta aż do ostatniego etapu, w którym tworzona jest naklejka wysyłkowa, dlatego też od tego momentu nie ma możliwości odnalezienia tego zamówienia celem dokonania jakichkolwiek zmian, połączenia z innym zamówieniem, wstrzymania lub anulowania.
Po kompletacji zamówienia z półek, zamówienie trafia na stół, na którym rozpoczyna się proces pakowania produktów w kartony zbiorcze, oklejanie ich taśmą i wygenerowanie listu przewozowego. Po tej operacji paczka trafia na paletę zbiorczą która jest odbierana przez przewoźnika a także wysyłana informacja z potwierdzeniem zrealizowania zamówienia.
Jednocześnie wystawiany jest dokument sprzedaży który w formie elektronicznej jest wysyłany na adres z jakiego dokonano złożenia zamówienia. W dalszym etapie na ten sam adres zostanie wysłana informacja o odbiorze przesyłki przez przewożnika od nas (na tym etapie istnieje dodatkowa możliwość przekierowania przesyłki na inny adres korzystając z możliwości jakie oferuje przewoźnik - szczegóły znaleźć można w potwierdzeniu wysyłanym przez GLS). Ostatnią korespondencją związaną z zamówieniem jest informacja o odebraniu przesyłki przez odbiorcę wysyłana automatycznie w dniu odbioru przesyłki przez GLS.
   
   
   

 

Ostatnio
przeglądane
Więcej... (5)